Papírové modely z GTA V
Papírové modely z GTA V
Milí/é spoluhráči/čky,
Hraji už nějakou dobu GTA V, ale vůbec už mě přestává bavit dívat se na placatou obrazovku, kde je 3D hra...
Proč rockstaři nevytvoří nějaký stroj na vytváření modelů v reálu, či dodatečný engine, aby jsme si mohli auta vytisknout a slepit a mohl se jich i dotknout a prohlížet si je..Podle mě by se část hry měla zhmotnit, zasloužila by si to...
Hraji už nějakou dobu GTA V, ale vůbec už mě přestává bavit dívat se na placatou obrazovku, kde je 3D hra...
Proč rockstaři nevytvoří nějaký stroj na vytváření modelů v reálu, či dodatečný engine, aby jsme si mohli auta vytisknout a slepit a mohl se jich i dotknout a prohlížet si je..Podle mě by se část hry měla zhmotnit, zasloužila by si to...
- GROO
- Level 42
- Příspěvky: 1531
- Registrován: úte 24. zář 2013 6:58:47
- Bydliště: Stálé...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Papírové modely z GTA V
A co ti brání se do toho vrhnout. Na netu je spousta softu, pomocí kterého se papíráky dělají, je to docela lehké, zkoušel jsem to. Nebo, jestli jsi stará škola jako já, tak pravítko, mikrotužku a jedem. Já mám za sebou cca 50 vlastních ručně rýsovaných modelů, tak vím, že to není zase takový problém něco postavit, snad jen toho času by mohlo být víc...
Re: Papírové modely z GTA V
Řekl by jsi mi prosím, jestli jde vytvořit model pomocí souboru txd a dff, nebo yft,ytd a jaká aplikace to je, nebo si ten model musím vytvořit v PC podle svého...Nemůžu si ten model do toho daného softwaru vložit a vytisknout??
- GROO
- Level 42
- Příspěvky: 1531
- Registrován: úte 24. zář 2013 6:58:47
- Bydliště: Stálé...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Papírové modely z GTA V
Až tak jednoduché to není, já si ten model v tom softu nakreslil sám ve 3D a ten soft to pak rozdělil na jednotlivé střihy a díly, teda, jednoduše řečeno. Název softu už nevím, ale zkus pohledat na modelářských fórech.
Re: Papírové modely z GTA V
Pouzij Zmodeler 3 na vytazeni modelu z YFT a ulozeni do OBJ nebo 3DS
- GROO
- Level 42
- Příspěvky: 1531
- Registrován: úte 24. zář 2013 6:58:47
- Bydliště: Stálé...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Papírové modely z GTA V
Ve ZModelleru jsem se nadělal stovky hodin, takže vím, že se pro tenhle účel nehodí. On potřebuje soft, který mu auto rozloží na jednotlivé segmenty a ty pak vyhodí na papír jako střih jednotlivých částí auta.
Re: Papírové modely z GTA V
Ja ti nerozumim, Zmodeler je jedinej software kterej importuje YFT a vehicle uz je rozdeleny na dvere, caroserii, okna, kolo, a vnitrek , atd, jak uz vis. Mozna ne perfektni pro papirove modely, ale dobrej start. Nehlede na to pokavad chce software na jine rozkouskovani stejne, z YFT nema sanci. Jedinej zpusob jak se nejdrive dostat z YFT je pouzit Zmodeler pro export do stadarniho formatu.
- GROO
- Level 42
- Příspěvky: 1531
- Registrován: úte 24. zář 2013 6:58:47
- Bydliště: Stálé...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Papírové modely z GTA V
Hm, viděl jsi někdy nesestavený papírový model? Asi ne, jinak by jsi věděl, že ti ZModeler až na případnou konverzi modelu k ničemu není. Sice máš ve ZModeleru auto rozdělené na karoserii, dveře, nebo kola ale co s tím? Slušně vypadající kolo z papíru, se skládá z minimálně 5ti dílů, ale běžně se kolo skládá i z více jak 50ti dílů, kde je ve ZModeleru vezmeš? Já jsem ze staré školy, takže si vše nakreslím sám ručně, ale méně zručný modelář musí použít software, který mu každý díl modelu rozvine na střih, z kterého to vytvoříš.
Pro představu, docela slušně vypadající papírové kolo (ale špička to není):
Pro představu, docela slušně vypadající papírové kolo (ale špička to není):
Re: Papírové modely z GTA V
Z tohohle se asi poserete D
Já jsem postupoval takto a už mám model skoro hotový:
1) stáhnul jsem si blender
2) importoval jsem de něho plugin na otevírání dff modelu
3) a pak už jen stačilo si otevřít mod GTA V auta kterej to vyblemclo v .svg formátu, a ten jsem následně převedl do PNG
4) dveře jsem musel velikostně upravit už hotově v png, aby mi ladily k autu
Jak chytré, že?
Já jsem postupoval takto a už mám model skoro hotový:
1) stáhnul jsem si blender
2) importoval jsem de něho plugin na otevírání dff modelu
3) a pak už jen stačilo si otevřít mod GTA V auta kterej to vyblemclo v .svg formátu, a ten jsem následně převedl do PNG
4) dveře jsem musel velikostně upravit už hotově v png, aby mi ladily k autu
Jak chytré, že?
Re: Papírové modely z GTA V
Tak jestye jednou, posilal jsem ho na ZM pro export do standartniho formatu...obj,3ds...pro snadny import do cehokoli. Jestli model v ZM mu k necemu bude nebo ne, namam tuseni, doufal jsem zo ano.
Dobre ze blender importuje dff, ale to je gta SA format. No to je jedno, dobre ze vam to nejak funguje.
Pracujes na necem pro gta5? Mam spoustu planu, ale malo casu.
Dobre ze blender importuje dff, ale to je gta SA format. No to je jedno, dobre ze vam to nejak funguje.
Pracujes na necem pro gta5? Mam spoustu planu, ale malo casu.